سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز دربارهی برند جنیوس

معرفی برند جنیوس و تاریخچه آن

تاسیس این شرکت مربوط به سال 1975 است. فعالیت این شرکت تایوانی در زمینه تولید انواع ابزار دستی و بادی است که تامین کننده ابزارهای مورد نیاز صنایعی چون خوردوسازی، نفت و پتروشیمی، کشتی سازی، کشاورزی و معدن به شمار می‌آید.

تمامی محصولات این کمپانی با بهترین نوع مواد اولیه و فولاد تولید و عرضه می‌شوند. محصولاتی مثل قیچی‌ ورق‌بر، شلاقی،آچار آلن و پیچ‌گوشتی بکسی، تمامی بکس و متعلقات سیاه یا سفید از فولاد کرم مولیبدن و سنبه و قلم از فولاد HSS ساخته می‌شوند. محصولات شرکت به 84 کشور جهان مانند کانادا، ایالات متحده، برزیل، بلژیک، روسیه و سایر کشورهای اروپا، آسیای شرقی و جنوب‌شرقی صادر می‌شود.

محصولات شرکت جنیوس در سال 1370 وارد بازار ابزارآلات ایران شد و امروزه از محبوب‌ترین های ابزارآلات در بازار و صنایع شمرده می‌شود.

برند جنیوس

خرید محصولات برند جنیوس از فروشگاه دکتر ابزار

فروشگاه اینترنتی دکتر ابزار از جمله فروشگاه های عرضه کننده محصولات برند جینوس می‌باشد که با ارائه بهترین خدمات نظیر مشاوره تخصصی، ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه رضایت کاربران گرامی زیادی را جلب کرده است. این مجموعه تمامی محصولات جنیوس را به سراسر ایران در کوتاه ترین زمان ارسال می‌کند.

فواید خرید ابزارآلات جنیوس از دکتر ابزار

در رابطه با تمامی محصولات می‌توانید مشاوره تخصصی بگیرید و در مورد کارکرد و نگهداری محصول مورد نظر اطلاعات لازم را دریافت نمایید. تمامی محصولات سایت را می‌توانید با هم مقایسه کنید و کالای مورد نظرتان را گارانتی اصالت تحویل بگیرید. محصولات از طریق پست، تیپاکس، باربری و ... بدون واسطه به سراسر ایران در کمترین زمان ارسال می‌شود.

لوازم جانبی برند جنیوس

از جمله لوازم جانبی این ابزار می‌توان به آچار فرانسه، مولتی پلایر، انواع ابزارهای بادی، پیچ گوشتی ضربه‌ای، آچار شلاقی و ترکمتر، بکس روزه گیر و گردون، تبدیل، کشویی، لق‌لقه، انواع بادپاش و رنگ پاش، انواع جغجغه و بکس بادی و انواع آچار جغجغه و لولایی اشاره نمود.