سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برند لومانو چیست؟

لومانو از نام های ایرانی در حوزه تولید ابزار (جعبه) است. این مارک رضایت قابل قبولی از مصرف کنندگان را در بازار کشور کسب کرده و یکی از گزینه های پیشنهادی می‌باشد. تولیدات این برند با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب عرضه می‌شوند. در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری درباره این برند ایرانی ارائه می شود.

 

ابزارالات لومانو

ابزارآلات لومانو

گروه تولیدی لومانو یک شرکت ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1395 در حوزه تولید و توزیع جعبه ابزارهای فلزی طبقاتی آغاز کرده است. محصولات این شرکت به صورت تکی و عمده به فروش می‌رسد. تولید این محصولات در کشور ایران می‌باشد و تنوع زیادی در طراحی خاص در طرح و رنگ جعبه ابزارها دارند، به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند.


راهنمای خرید بهترین جعبه ابزار


این جعبه‌ها با بیشترین میزان مقاومت ساخته می‌شوند به طوری که اگر روی آن یا دسته‌اش بایستید آسیبی نمی‌بینید. گروه تولیدی لومانو در راستای جلب رضایت مشتری تمامی تولیدات خود را با مناسب ترین قیمت عرضه کرده است.

چرا جعبه ابزار لومانو را از دکترابزار بخریم؟

این فروشگاه اینترنتی با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان افتتاح شده است. این سایت یک منبع اطلاع رسانی است که کاربران می توانند تمامی اطلاعات فنی پیرامون ابزارهای برقی، دستی، اندازه گیری، بادی، تجهیزات گاراژی و همچنین یراق آلات را به دست آورند.این فروشگاه اینترنتی نماینده فروش برندهای ملی و غیر ملی می باشد، که با حذف واسطه ها، محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب را عرضه می‌کند.

مزیای خرید برند لومانو از دکتر ابزار

سفارش در سریع‌ترین زمان به همراه گارانتی اصالت کالا ارسال می‌شود. قبل از خرید می‌توان از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان مجموعه بهره گرفت و قسمت فنی تمام محصولات را با هم مقایسه کنید. درباره‌ی نحوه کارکرد و نگهداری محصول نیز راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کنید. امکان ارسال به تمام نقاط ایران از طریق پست، تیپاکس و ... به درخواست مشتری وجود دارد.